image

THIJS VAN UDEN

Interactive Media Design

Webshop Heroes of Print

Heroes of Print is een thematisch platform of het gebied van gepersonaliseerde artikelen. Door in te spelen op verschillende thema's en deze te veranderen naar hero-momenten stopt de beleving van het merk niet vanaf het moment dat de order geplaatst wordt.

Met een team van vier personen zijn we erin geslaagd om een complete webshop te realiseren.
Mijn taken hierin waren onder andere de opmaak van de pagina's, het designen van de afbeeldingen en het implementeren van de design-tool. Daarnaast heb ik bijgedragen aan de keuze van het assortiment, de promotie van het merk (zowel intern als extern) en heb onderzoek gedaan naar de combinatie tussen merkbeleving en conversie.
Mijn kennis op het gebied van webdesign, WooCommerce en marketing zijn in deze korte tijd enorm verbeterd.

  • Opdrachtgever : Plato Group BV.
  • Categorie : Webshop
  • Datum : Maart, 2018
  • Website : http://www.heroesofprint.com

Thijs van Uden © 2018